Vodka Absolut vstupuje do fygitálního světa

Vodka Absolut, součást francouzské značky Pernod Ricard, uvádí na trh personalizovatelnou dárkovou lahev pro slavnostní příležitosti. Že je „fygitální“ (angl. „phygital“), znamená, že propojuje fyzický a digitální svět. Tento krok je součástí širší strategie Pernod Ricard propojit zákazníky a jeho obaly. Každá nová 0,7l lahev nese jedinečný QR kód, který umožňuje vytvořit personalizovaný a interaktivní dárek a tím i zážitek. Dárce může vybrat téma, kombinovat hlasové zprávy, textové vzkazy, fotografie, emoji ad. a před předáním lahve je ještě zkontrolovat a případně opravit. Příjemce si po naskenování QR kódu na svém zařízení otevře zprávu v rozšířené realitě. Společnost prý uvedla lahev na trh 21. března výlučně ve spolupráci s Amazon Italy za doporučenou maloobchodní cenu 16,90 eura.

Elin Furelidová, ředitelka, Absolut Group Future Packaging: „V nově rostoucím digitálním světě tíhnou spotřebitelé k mnohem fygitálnějším zážitkům, zatímco od tradičních dárků se z ekologických důvodů upouští. Naše pilotní iniciativa je důkazem naší oddanosti vytvářet vzácné vzpomínky za hranicemi fyzické lahve samotné. Toto je začátek série různých iniciativ, zacílených na ultimátní fygitální zážitky pro nakupující po celém světě.“

Letizia Invernizziová, manažerka značky Absolut, Pernod Ricard Italy: „Dávání dárků je v Itálii hluboce vážená tradice, která symbolizuje vřelost našich vztahů. Jsme nadšeni, že s personalizovanými fygitálními dárkovými lahvemi Absolut můžeme tuto tradici povýšit na nezapomenutelný zážitek, který spojuje inovace s upřímnými city.“