News

 

Novinky z veletrhu Drinktec

Přední světový veletrh pro průmysl nápojů a tekutých potravin byl odložen na podzim 2022. Konal se v Mnichově 12.–16. září 2022. Globální nápojový průmysl se v Mnichově schází pouze každé čtyři roky a firmy plánují své novinky podle tohoto cyklu. Představujeme expozice KHS, Vetropack, Markl, Bericap, Sidel.

Bezpečnost, nebo recyklace? Australská policie proti prodeji plechovkového piva na sportovištích

Jihoaustralská policie zahajuje právní kroky k zákazu prodeje piva v plechu na stadionu Adelaide Oval kvůli obavě, že kovové obaly jako potenciální projektil představují bezpečnostní hrozbu pro hráče, zaměstnance i policisty. Dříve se smělo prodávat pouze v plastových kelímcích, ale plechovky letos povolil příslušný komisař. 

Mapa sběren odpadu z výroby samolepicích etiket

Finat, evropské sdružení pro průmysl samolepicích etiket, v říjnu 2020 založil svou iniciativu CELAB (Circular Economy for Labels, tj. Oběhové hospodářství pro etikety), jež má přispět k větší oběhovosti těchto produktů rozšířením a propagací recyklace nosných vrstev a mřížky po celém světě.

Soutěž Tuba roku odhaluje tvůrčí potenciál

Evropské sdružení výrobců tub (European Tube Manufacturers Association, etma) každoročně pořádá soutěž, v níž porota složená ze zástupců členských společností hlasuje v pěti kategoriích pro novátorská řešení co do konstrukce, materiálu a udržitelnosti. Letos zvítězily: Tubex, Albéa, Hoffmann Neopac a Linhardt.

Bojujte proti šedému trhu

Jako klíčový partner při ochraně vysoce hodnotných produktů vyvinula společnost Checkpoint Systems kompletní řešení RFID, které zajišťuje vysoce přesnou vysledovatelnost alkoholických nápojů od výroby až po místo prodeje. Toto označení zdroje podporuje boj proti šedému trhu a je také mimořádně účinné proti šíření padělků.

FACHPACK: 27.–29. září 2022 v Norimberku

Veletrh obalů a obalových technologií FACHPACK se neúprosně blíží. Jako tradičně bude poslední zářijový týden na norimberském výstavišti zasvěcen obalové branži. Letos se pořadatel zaměřuje na aktuální vlivy: udržitelnost, digitalizace, e-obchod, změna chování zákazníků. V textu aktuality naleznete kód pro volnou vstupenku!