Page 45 - Packaging 4/2021
P. 45

SOUTĚŽ / IF DESIGN
    
  
      
            
       
     
 
    
 
     
    
  
    

     
     
  
    
 
            
  Výrobce: Srisangdaw Ricemill Co., Ltd., Roi-Et, Thajsko
Design: Prompt Design Company, Bangkok, Thajsko
2 00:00 / Balení zmrzliny: Tématem tohoto designu obalu „00:00“ je ochra- na životního prostředí. Tyto tři formy produktů se týkají ekologických kata- strof tajících ledovců, lesních požárů a virových epidemií. Text a datum
na produktu, tyčce a obalu poskytují aktuální informace o stavu planety. Výrobce: inDare Design Strategy Ltd. Shenzhen, Čína
Design: inDare Design Strategy Ltd. Shenzhen, Čína
3 Bizeun bílá dárková sada: Bílá bar- va hraje v korejské kultuře důležitou roli od dob Joseonovy dynastie. Tato dárková sada reinterpretuje tuto tra- dici se současným vkusem. Elegantní dárkové balení se stuhou a pečetí zprostředkuje slavnostní zprávu, zatímco minimalistický styl krabiček odpovídá modernímu vkusu. Recy- klovatelný materiál, který je použit jako obalový materiál, přidává navíc obalu moderní nádech.
Výrobce: SPC SAMLIP Soul, Jižní Korea
Design: SPC SAMLIP Soul, Jižní Korea
4 Balení pro Chilli omáčky: Značka chtěla jednoduché a efektní řešení, které by okamžitě přitahovalo pozor- nost. Vzhled musel být navíc i lákavý ke sdílení na sociálních sítích. Tvar tuby odkazuje na obsah. Spotřebitel nabývá dojmu, jakoby sbíral chilli
papričky. Současně obal tím dokládá, že se jedná o skutečně čisté produky, že nejsou použity žádné přísady. Je také důležitý materiál tuby, která je vyrobena z kompostovatelného kuku- řičného škrobu.
Výrobce: Brand Technology Co., Ltd., Guangdong, Čína
Design: Xinliji Shenzhen Brand Tech- nology Co., Ltd., Guangdong, Čína
5 Balení nápojů Coca-Cola Dragon Rouge: tento pečlivě provedený de- sign navazuje na řemeslné zpracová- ní, které je základem původu značky. Vyniká autentická typografie, ovliv- něná jednou z prvních lahví coly. Design reaguje na vliv řemeslných destilátů, zahrnuje rysy lékárníka, používá ruční papír, černé logo znač- ky a individuální podpisy od mistrů přípravy nápoje, kteří recepty vytvoři- li, například vynálezce coly Dr. Pem- berton. Použil se jeden z prvních návrhů skleněných lahví z roku 1899, který byl představen v celé Evropě a je v současnosti považován za největší novinku Coca-Coly za dlouhá léta. Výrobce: The Coca-Cola Company, London, United Kingdom
Design: Dragon Rouge London, Velká Británie
Další vynikající řešení balení
Balíček Budweiser Boombox / balení piva
Pro spotřebitele na celém světě, kteří trpěli sociálním odloučením způsobe- ným covidem, nabízí Budweiser Korea speciální propagační balíček, který je má povzbudit k tomu, aby zůstali opti-
 2




























































   43   44   45   46   47