Hollandia vsadila při redesignu obalů na čistotu a modernost

Česká značka Hollandia, která je na českém trhu už přes 30 let spojena především s výrobou originálních jogurtů zrajících v kelímku, prochází vizuální proměnou svých obalů. Od začátku léta se vlajková loď portfolia, jogurt Hollandia Originál Selský, začne na pultech obchodů objevovat v novém. Za návrhem stojí brandingová agentura Lineart, jež se značkou Hollandia spolupracuje dlouhodobě.

Hollandia při inovaci vsadila na lehkost a čistotu, které odráží to, co najdou spotřebitelé uvnitř kelímku, a přitom nezapomněla na původní originální odkazy, k nimž se hrdě hlásí a se kterými se mohou věrní i noví zákazníci lehce identifikovat. O tom svědčí i klíčový claim „Stále originální, jen o kelímek hezčí“.

„Novou podobou jsme chtěli dokázat, že byť zůstáváme věrní tradici a osvědčeným recepturám, nebojíme se být trendy a moderní. Poslední změnou prošly naše obaly před osmi lety a myslím, že dozrál čas se opět trochu posunout,“ říká k poměrně razantním změnám vizuálu marketingový manažer značky Hollandia Jaroslav Semerák.

Nový kabát dostane jako první nejprodávanější jogurt bílý Hollandia Originál Selský (500 g) a jeho ochucené varianty (200 g), postupem času budou následovat i další řady produktů z bohatého portfolia značky.

Tradičními kanály prodeje zůstávají běžná maloobchodní síť a online prodejny s potravinami, kde se v nové podobě objeví před začátkem léta. Předtím rebranding doprovodí OOH, online, inzertní a PR kampaň, která spotřebitele se změnou seznámí.