Fespa se v roce 2025 vrátí do Berlína

Veletrhy Fespa Global Print Expo a European Sign Expo, konference Personalization Experience a výstava Sportswear Pro, zaměřené na sítotisk, digitální tisk, potisk textilu, značení a vizuální komunikaci, se v roce 2025 (6.–9. května) vrátí na výstaviště Messe Berlin v Berlíně. Mezi potvrzené doprovodné akce patří Personalize Make Wear, soutěž World Wrap Masters, setkání Klubu Fespa a návrat Cen veletrhu Fespa, které se udělují každé dva roky.

Veletrh se v Berlíně konal už třikrát – v letech 2007, 2018 a 2022 – a zpětná vazba po posledním z nich potvrdila, že Messe Berlin je oblíbené jak mezi vystavovateli, tak mezi návštěvníky. Berlín je snadno dostupný ze všech velkých evropských i zámořských měst, nabízí kontinentální letecký a dopravní uzel a nejnovější letiště Berlin Brandenburg se nachází pouhých 30 minut od výstaviště. Michael Ryan, vedoucí, Fespa Global Print Expo: „Po třech úspěšných akcích a pozitivní zpětné vazbě od všech účastníků jsme rádi, že se do Berlína v roce 2025 vrátíme. Těšíme se, že přivítáme vystavovatele, stejně jako návštěvníky na akci, o níž jsem přesvědčen, že pomůže tiskařům a signmakerům objevit nové technologie a řešení, aby rozšířili své podnikání a plně rozvinuli svůj potenciál.“

Fespa Global Print Expo je předním evropským veletrhem pro sítotisk, digitální a velkoformátový tisk a potisk textilu. Plánovaný doprovodný program zahrnuje World Wrap Masters Europe a World Wrap Masters Final se vzdělávacími workshopy, ukázkami práce odborníků a soutěžemi; Sustainability Spotlight s radami na téma „lidé, planeta a zisk“ a Fespa Party se zábavním programem jako příležitost k navázání nových kontaktů.

European Sign Expo je přední evropský veletrh výrobků pro značení a vizuální komunikaci se specializací na výrobu 3D písma a značení, rytí a leptání, podsvícené displeje, venkovní média, LED ad. Konference Personalization Experience se věnuje personalizaci věrnostního marketingu, oděvů, interiérů a obalů a představuje příležitost pro majitele značek, obchodníky, marketéry, agentury a organizace hledající příležitost k odlišení nabídky členských a věrnostních programů.