Rozprašovač pro virální kampaň na džus Tropicana

Značka pomerančových džusů Tropicana s pomocí designérské agentury Fuseneo z Illinois zabodovala v listopadu na sociálních sítích jako TikTok, Instagram a Facebook v mixologickém vesmíru pod hashtagem #ThePerfectMimosa. Kampaň postavená kolem obalu byla zaměřená na influencery – jak profesionální barmany, tak jejich amatérské víkendové protihráče. Drink Mimosa se tradičně míchá z jednoho dílu šampaňského a jednoho dílu pomerančové šťávy. Jenomže nový trend žádá stále menší objemy džusu, pod #ThePerfectMimosa na Twitteru jsou třeba návrhy použít pipetu na podlévání pečeně, rozprašovač od tělového spreje anebo kosmetické kapátko.

Fuseneo a Tropicana spolupracovaly už v minulosti na lahvích Tropicana Pure Premium Original OJ – 2,6l rodinném balení, 1,5l střední a 0,3l (12uncové) se šroubovacím uzávěrem, která se teď stala základem kampaně. Influencerům rozeslaly soupravu lahve, dvou fléten na šampaňské, dvou ikonických červeno-bíle pruhových slámek a rozprašovače Tropicana Mimosa Maker. Při jeho vývoji byla důležitá funkčnost, ale taky vzhled, barva a logo značky. Vše bylo navrženo a prototypováno pomocí 3D tisku. Kdyby potřebovali vyrobit miliony kusů ve velkosériové výrobě, pak by preferovali vstřikování plastů do obrobené ocelové formy. Ale objednávka se pohybovala někde mezi – ve stovkách kusů reálného, funkčního uzávěru, který se dá použít jak doma, tak v pohostinských podnicích. Brent Lindberg, Fuseneo: „Vše komplikoval kontakt s potravinami. Vycházeli jsme ze stávajícího vnějšího krytu běžného rozprašovače a vytvořili jsme nové díly (‚nacvakávací‘), které nejsou v kontaktu s potravinami. A tuto sestavu jsme aplikovali na stávající šroubovací uzávěr, který funguje jako jejich základna a lze ho našroubovat na každou 12uncovou lahev Tropicany, koupenou v obchodě. Potřebovali jsme jen omezený počet kusů, a to velice rychle, s jemnými detaily a sytou barvou. Vyvinuli jsme proto způsob odlévání uzávěrů z dvousložkových uretanů do silikonové formy. Popudem jít tímto směrem byly mimo jiné nízké náklady na nástroje a součástky.“