Desert Harvest nepoužívá jednorázové lékovky
Jen v USA se ročně prodá za 31 mld. $ výživových doplňků a kolem 4,7 milionu obalů maloobchodních balení skončí v odpadu. Americký výrobce výživových doplňků Desert Harvest se stal prvním ve svém oboru, kdo do konce 2022 upustí od používání jednorázových lahviček na pilulky v zájmu udržitelnějšího balení. Přechod na rostlinné kompostovatelné sáčky na všechny doplňky (superkoncentrované výtažky z aloe vera) začíná letos na jaře u jeho vlajkové lodi: supersilných kapslí pro úlevu od chronické bolesti měchýře a dalších symptomů spojených s poruchami, jako je intersticiální cystitida, která trápí 12 milionů mužů a žen. Nabízí zákazníkům možnost koupit si opakovaně plnitelnou, nabíjecí, přes Bluetooth připojenou inteligentní lahev, a to včetně aplikace, která sleduje užívání pilulek, připomíná nutnost doplnění zásob ad. V době zveřejnění tiskové zprávy v únoru přijímal předběžné objednávky.
S izraelským dodavatelem chytrých lahví ImpacX Vitamins.io uzavřel výhradní šestiměsíční smlouvu, jež zavádí patentovanou techniku do USA. Lahev je navržena na měsíční interval dobíjení a trvanlivost pět let, tehdy Desert Harvest poskytne adresní štítek s předplaceným poštovným pro její návrat k recyklaci. Yoav Hoshen, spoluzakladatel, výkonný viceprezident pro rozvoj podnikání a prodej, ImpacX: „Vitamins.io používá inteligentní technologii a analýzu dat k vylepšení zdraví a pohody tím, že lidem připomíná, aby si vzali doplňky včas. Může pomoct značkám posílit věrnost jejich zákazníků, poznat, kdo jsou, a přímo se s nimi spojit přes aplikaci. Také posílá upozornění na nutnost doplnění založené na skutečné spotřebě, nikoli na čase.“