Obchod HP má zákazníkovi poskytnout „něco více“

V hlavním městě České republiky, na Pankráci blízko nákupního centra Arkády (Hvězdova 1734/2c, Praha 4), byl v dubnu zahájen provoz prvního kamenného showroomu společností HP a E LINKX. Průlom nadnárodní softwarové firmy HP v regionu střední a východní Evropy, jemuž předcházely dva roky příprav, se stal skutečností. “Cílem tohoto showroomu je ukazovat zákazníkům nejen dostupné produkty, které mohou najít na internetu, vidět u přátel či v běžném obchodě, ale také jim poskytnout další informace. Nebo jim nabídnout možnost prohlédnout si výrobky, které nejsou tradiční, případně zkusit nové technologie, jež dělají z těchto výrobků výjimečné věci. Je to obchod, který by měl poskytnout zákazníkovi něco více,“ vysvětluje Erika Lindauerová, generální ředitelka HP pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Prodejna zabírá plochu přibližně 200 m2. Má sloužit také pořádání různých akcí. Součástí nabídky jsou třeba vzdělávací semináře s důrazem na ergonomii a používání kancelářských aplikací. Cílovou skupinou jsou zejména ti, kdo vědí, co od vyspělé techniky potřebují. “Mají větší nároky a přejí si věci konzultovat nebo se podílet na přípravě konfigurace daného produktu,“ připomíná Roman Plášil, ředitel e-shopu HPmarket.cz. Specifičnost pražské prodejny spočívá už v tom, že vůbec existuje. “V Evropě žádný jiný showroom tohoto typu není. Snažíme se v něm představit komplexní portfolio výrobků HP. Zaměřujeme se přednostně na high-end věci, které nejsou běžně vidět v obchodech. Rovněž tím by měl být tento prostor výjimečný,“ míní ředitel Plášil.

 

E LINKX, která provozuje nový showroom na Pankráci, je česká softwarová společnost, zaměřená na vývoj a implementaci zakázkových řešení pro obchod, skladové hospodářství a logistiku. Společně s tím provozuje zavedenou obchodní značku HPmarket.cz, jejímž cílem je být zákazníkům spolehlivým partnerem při výběru nejlepších produktů ze světa HP.