Společnost Heidelberg odvolává účast na veletrhu drupa 2021

Komunikace zákazníků společnosti Heidelberg se stává individuální a digitální

• Inovační cykly se zkracují a vyžadují nové způsoby komunikace se zákazníky

• Společnost Heidelberg se zaměřuje na nové koncepty virtuálních veletrhů a regionální akce

• „Týden inovací“, digitální i osobní, se bude konat v říjnu

• Účast na veletrhu drupa v příštím roce byla z důvodu nepředvídatelnosti Covidu-19 zrušena

Trend ke stále kratším inovačním cyklům v odvětví tiskových médií se velmi zrychlil. Datové digitální obchodní modely se objevují ve velmi krátkých časových intervalech a neustále se upravují, aby odpovídaly současným specifickým požadavkům zákazníků. Zákazníci tak musejí být informováni o nejnovějších trendech rychle, pružně a průběžně. Tento trend ovlivňuje také komunikaci se zákazníky v Heidelberger Druckmaschinen AG. Společnost se zaměří na nabídku nových digitálních možností prezentace produktů a inovací.

Zahájení bude na „Týdnu inovací“ od 19. do 23. října 2020. V rámci sloganu „Odhalte svůj potenciál“ představí společnost Heidelberg velké množství inovací produktů, které se zaměřují na obaly a komerci, včetně autonomního tisku, end-to-end řešení, Smart Print Shop a Push-to-Stop. Týden inovací se bude konat prostřednictvím online vysílání a tváří v tvář z Wiesloch/Walldorfu. Heidelberg již má dobré zkušenosti s používáním digitálních kanálů při prezentaci inovací, které byly naplánovány na letošní drupu.

„Budeme více investovat do nových virtuálních konceptů veletrhů, abychom zajistili užší a individuální komunikaci se zákazníky a také regionální události na našich trzích. Znamená to, že se budeme trvale přizpůsobovat očekávání našich zákazníků,“ říká Rainer Hundsdörfer, generální ředitel společnosti Heidelberg. „Týden inovací nám nyní umožní rychle komunikovat s našimi zákazníky a prezentovat naši inovační ofenzívu.“

Covid-19 urychlil posun směrem k digitálním a místním událostem. Přestože neexistuje způsob, jak zjistit, jaký dopad bude mít pandemie koronaviru příští rok, Heidelberg musel učinit bezprostřední rozhodnutí. Společnost se proto rozhodla, že se příští rok nezúčastní mezinárodních veletrhů a proto se nezúčastní ani drupy. V roce 2021 bude drupa velmi odlišná – globální cestovní omezení a hygienické předpisy znamenají výrazně méně návštěvníků a omezení komunikace. Tradiční mezinárodní veletrhy s rušnými stánky v halách budou velmi obtížně realizovatelné a pravděpodobně veletrh ztratí svůj status globálních setkání pro zákazníky a výrobce. Jako dlouholetý partner společnosti drupa bude společnost Heidelberg ráda nadále nabízet své zkušenosti, pokud jde o přizpůsobování budoucích veletržních konceptů novým digitálním možnostem a požadavkům zákazníků.