Světélkující sáčky Capri Sun upozornily na úplné zatmění měsíce

Capri Sun, značka společnosti Kraft Heinz a prý nápoj č. 1 mezi americkými dětmi, uvedla na trh limitovanou edici sáčků Moon Punch – její první, které svítí ve tmě – na oslavu úplného zatmění měsíce, které bylo v USA k vidění v noci ze 13. na pátek 14. března (úplné zatmění je možné spatřit přibližně jednou za 2,5 roku; na našem území bylo jen částečné, pozn. překl.). Kampaň začala tím, že fanoušci Capri Sun mohli samotný měsíc využít jako skenovatelný kód, nasnímat ho fotoaparátem ve svém telefonu přes aplikaci Snapchat a přes odkaz se přihlásit do soutěže, v níž mohli jako první získat zdarma karton nápoje s novou třešňovou příchutí Moon Punch. Ta byla jistě zvolena i jako odkaz na „krvavý měsíc“ čili typické zbarvení úplňku při zatmění. Později v březnu byla edice po omezenou dobu v prodeji po celých USA na Amazonu, ve Walmartu, Targetu, Krogeru a u dalších maloobchodníků. Edice obsahuje osm sběratelských sáčků – každý podle jiné fáze měsíce.

Za poslední rok značka Capri Sun několikrát překročila svůj stín a uvedla na trh například velkoobjemovou lahev (96 uncí čili 2,85 l se rovná 32 běžným sáčkům), první lahev na jednu porci (12 uncí čili 355 ml se rovná obsahu dvou sáčků) za více než 20 let, a dokonce proběhla i kampaň, kdy ve Walmartu prodávala nápoj po paletách s více než 3 800 sáčky.