Známe termín příští Drupy

Veletrh Drupa si zachová svou tradiční čtyřletou periodicitu a bude se v Düsseldorfu konat ve dnech 9.–17. května 2028, tedy „jenom“ devět dní (letos to bylo 11). Jako hlavní platforma pro polygrafickou techniku na světě se přizpůsobuje měnícím se potřebám a očekáváním vystavovatelů a návštěvníků a odráží pokračující transformaci oboru.

Wolfram N. Diener, předseda a CEO, Messe Düsseldorf: „Drupa 2024 byla mezinárodnější než kdy dřív a pozitivní atmosféra v halách odrážela odhodlání našeho odvětví řídit hluboké změny tak, aby polygrafický a obalový průmysl byl udržitelnější, a to prostřednictvím automatizace, umělé inteligence a strategických partnerství. A to jsou přesně ty důležité cíle, které budou i v budoucnu vyžadovat spolehlivou platformu, jako je Drupa. Zřejmé však bylo také to, že jako B2B veletrh s velmi vysokým podílem návštěvníků s rozhodovacími pravomocemi z celého světa (76 % návštěvníků letos patřilo k vrcholovému a střednímu managementu) se délka pobytu na Drupě zkrátila. Proto chceme maximálně efektivní návštěvu usnadnit. Věříme, že tuto úpravu opravňují i ​​zkušenosti, které jsme nasbírali na našich předních světových veletrzích v oblasti strojů, závodů a zařízení – Interpack a K –, které oslovují zákazníky se srovnatelnými profily a při podobné době trvání si vedou velmi dobře.“

Andreas Pleßke, CEO, Koenig & Bauer a předseda veletržního výboru: „Pro Koenig & Bauer nabízí Drupa nepřekonatelný marketingový formát, jak letošní ročník opět působivě ukázal. Nově nastavenou dobu trvání vskutku vítáme, protože bude naplňovat měnící se požadavky oboru, aniž by omezovala mezinárodní rozsah veletrhu. Důkazem toho je i fakt, že Drupu navštívili hosté ze 173 zemí, což podtrhlo celosvětovou přitažlivost akce. Žádný jiný formát nepřitáhne ze strany průmyslu tak silný zájem.“

Sabine Geldermannová, ředitelka, Drupa: „Komplexně a pečlivě jsme analyzovali doporučení veletržního výboru, výsledky průzkumů mezi vystavovateli a návštěvníky i zpětnou vazbu od partnerů a asociací. Zkrácení veletrhu je přímou reakcí na touhu odvětví po cílenější a efektivnější akci, která i nadále poskytne zahraničním účastníkům jedinečnou příležitost objevovat převratné inovace a technologie.“

Koncepce směřování, nový klíčový vizuál a motto Drupy 2028 budou oboru představeny v roce 2025.

Více k tématu:

Messe Düsseldorf mění generálního ředitele odpovědného za veletrh drupa a boot