Mailstep doručí i večerní nákup z e-shopů do druhého dne

Mailstep, lídr na trhu fulfillmentových služeb v České republice, nyní umožňuje doručovat zásilky podobně rychle jako matador tuzemské e-commerce, a to jak v rámci Česka, tak i na Slovensko. Díky službě „Večer objednáno, zítra dodáno“ jsou i večerní objednávky vychystávány ještě tentýž den a zapojení dopravci je doručují již následující den. V pilotní fázi projektu Mailstep navázal spolupráci se Zásilkovnou a k iniciativě se připojují také společnosti PPL a GLS. Nejvyššího standardu služeb bez jakýchkoli příplatků tak nově dosáhnou i střední a malé e-shopy.

Společnost Mailstep výrazně zrychluje expedici zásilek a všem e-shopům, které Mailstepu svou logistiku outsourcují, umožní i večerní objednávky doručit hned druhý den. Za účelem zrychlení logistické centrum v pražských Horních Počernicích navýšilo personální kapacity a zavedlo rovněž nedělní směny, díky kterým jsou hned v pondělí doručovány i víkendové objednávky. Oproti dosavadním tržním standardům se jedná o podstatný posun, navíc v ceně standardních služeb. Doposud byla valná většina e-shopů schopna do druhého dne doručovat jen dopolední objednávky, jelikož dopravci zásilky běžně svážejí na depo hned po poledni.

Od posunutí takzvaného „cut-off time“ na 19.30 se očekává nejen zvýšení spokojenosti zákazníků více než stovky e-shopů, které svěřily svou logistiku do rukou Mailstepu, ale také další posouvání standardů v rámci celé e-commerce. „Český zákazník má při nákupech na výběr zhruba z 50 tisíců e-shopů. Naším cílem je být pro obchodníky partnerem, který jim v takto ostré konkurenci pomůže nejen udržet stávající zákazníky spokojené, ale také získat nové a posílit svou tržní pozici,“ popisuje Martin Beneš, CEO společnosti Mailstep.

Nároky online nakupujících neustále rostou a služby reflektující jejich skutečné potřeby jsou klíčovým konkurenčním rozdílem. „Ze zkušenosti víme, že zákazníci rádi nakupují večer, kdy je realizována rámcově třetina objednávek. A také dobře víme, že rychlost doručení je pro ně klíčová. Proto e-shopům zpřístupňujeme žádanou službu, díky které mohou obstát i ve srovnání s lídrem české e-commerce,“ doplňuje Martin Beneš.

V pilotní fázi se do projektu zapojila Zásilkovna, která večerní objednávky doručí po celé České republice i na většinu území Slovenska. „V Zásilkovně se dlouhodobě snažíme přinášet služby a produkty, které usnadňují život nejen našim zákazníkům, ale také partnerům z řad e-shopů. Proto máme velkou radost, že jsme součástí projektu, který posune nejen zákaznickou zkušenost, ale celý trh e-commerce opět o úroveň výš. Do projektu zapojujeme naše služby v plné šíři a zákazníci se mohou spolehnout na rychlé doručení večerních online nákupů domů, na výdejní místa i do Z-BOXů,“ říká Pavel Todt, Chief Operations Officer ve společnosti Zásilkovna.

 

Mailstep je logisticko-technologická společnost, která poskytuje podnikům všech velikostí a z různých odvětví tzv. fultillmentové služby. Tyto služby zahrnují kompletní zpracování objednávek zboží a jejich úspěšné doručení zákazníkům i případné vrácení zboží. Mailstep úspěšně podniká nejen v Česku, ale také v zahraničí. V loňském roce společnost vychystala přes 3,7 milionu zásilek a expandovala v Itálii a nově i v Řecku. Letos ve svých růstových plánech úspěšně pokračuje, rozšiřuje své služby a cílí na více než 5 milionů zásilek, které dokáže doručit do 233 zemí světa. Mailstep má sídlo v pražském Karlíně a sklady v Praze, Miláně a Athénách.