Nástavec změní plechovku piva v lapač na komáry

Značka piva Coors Light, jež patří pivovaru Molson Coors, chce konzumenty piva letos v létě zbavit otravného hmyzu pomocí nového lapače na komáry „Thirst Trap“ („past na žízeň“ je zároveň anglická slovní hříčka a znamená obrázek se sexuálně přitažlivým motivem, viz video tohoto týdne). Červený trychtýř, vytištěný na 3D tiskárně, se má připevnit na 355ml plechovku se zbytkem piva, jeho vůně naláká komáry dovnitř a tam zůstanou chycení. Podle tiskového zpravodajství je omezená edice pomůcky, prodávané za maloobchodní cenu 5 $, už vyprodaná.

Jde o zatím poslední novinku z řady zahrnující např. dochucovací tabletky Miller Lite Flavor Drops a lízátka Chillollipop s příchutí piva Coors Light, která byla rozdávána v barech pro uklidnění fanoušků ve vrcholící basketbalové sezoně. Značka se tak pokouší povzbudit spontánnost a tvrdí, že je „official beer of everything unofficial“. Stejně tak se chce představit jako značka pro ekologicky smýšlející spotřebitele. V uplynulých měsících třeba upustila od plastových nosičů multipacků a nechala v Miami instalovat „chladicí“ billboardy na střechy – napsané bílou barvou odrážející světlo. Současně podporuje také outdoorové aktivity a právě „Thirst Trap“ má vylákat lidi ven.