Inteligentní lahve s etiketou s NFC tagem
Švýcarská společnost Univerre Pro Uva pracuje na vývoji inteligentní lahve již pět let. Jejím záměrem je, aby zážitek z vína nebo lihoviny byl pro spotřebitele dosažitelný už před nákupem. Pokud je láhev inteligentní, můžete zjistit všechny důležité informace o produktu jednoduše na svém chytrém telefonu a poté si výrobek přímo koupit. Aby se to povedlo, na lahve se nalepí tzv. NFC tag. Tyto tagy lze průběžně synchronizovat s aktuálními informacemi o produktu, v tomto případě je zákazník přesměrován na platformu Univerre Smart Bottle. Zde získá veškeré informace o výrobci a výrobku a rady od digitálního sommeliéra. V případě potřeby lze k produktu vytvořit personalizované nabídky.
„NFC tag promění každou láhev v prodejní místo, zákazník komunikuje přímo s výrobcem a to zahrnuje podrobné odborné poradenství o produktu,“ vysvětluje Fabio Naselli Feo, generální ředitel, Univerre. „Naším cílem bylo pomoci našim klientům prodat jejich víno lépe, rychleji a efektivněji. Pracovní procesy jsou zjednodušeny a výrobce může přesně měřit, kde, kdy a jak došlo k interakci s jeho lahví. Tímto způsobem lze rychleji objevit nové trhy a tendence.“