Klimaticky neutrální obaly THIMM

Udržitelné jednání šetrné k přírodním zdrojům nabývá stále většího významu. Mnoho společností se zaměřuje na ochranu životního prostředí a klimatu a přizpůsobuje své procesy s ohledem na ekologickou a sociální odpovědnost. Výrobce obalů THIMM ve spolupráci se společností ClimatePartner své zákazníky při kompenzaci emisí CO2e podporuje a vyrábí klimaticky neutrální obaly a displeje. Na takové obaly od THIMM sází i módní značka Madeleine, dodavatel kvalitní dámské módy.

„Prodejci mohou prostřednictvím udržitelných a klimaticky neutrálních obalů ukázat své vlastní udržitelné a ekologické jednání a posílit tak loajalitu zákazníků. Ekologicky smýšlející koneční spotřebitelé vědomě vnímají ekologicky udržitelný obal a pozitivně ho spojují se značkou,“ shrnuje Michael Weber, vedoucí podnikové strategie a marketingu skupiny THIMM. Udržitelnost a ochrana životního prostředí a klimatu jsou důležitým stavebním kamenem i pro značku Madeleine, jež patří společnosti Madeleine Mode GmbH, která je 100% dceřinou společností skupiny TriStyle Group. To se odráží nejen v kolekcích – módní značka sází při zasílání zboží na portfolio optimalizovaných, klimaticky neutrálních obalů společnosti THIMM: THIMM vyrábí obaly s vlnou F celkem v šesti různých velikostech. „F-vlna má podobné vlastnosti jako hladká lepenka, avšak stabilita materiálu je při podstatně menším použitém množství materiálu stejná,“ vysvětluje Weber. Obal se zasílá naplocho. Díky malé tloušťce F-vlny a optimalizaci pro maximální využití plochy palet při přepravě je navíc lépe využit objem nákladního prostoru. Úspory emisí jsou tak možné i v oblasti logistiky. Vizuálně pak podtrhuje aspekt udržitelnosti použití hnědého papíru. Zasilatelské krabice, které lze velmi rychle sestavit šestibodovým lepením, jsou potištěny metodou flexotisku High Quality Postprint (HQPP) v bílé barvě. Kromě loga prodejce a štítků jsou na obalu natištěna také upozornění, že se jedná o obal, jehož klimatickou neutralitu zajistila společnost ClimatePartner, a QR kód, pomocí kterého se koneční spotřebitelé mohou transparentně informovat o podporovaném klimatickém projektu.