V Indii stáčejí whiskey do aseptických kartonů
Největší indický výrobce zahraničních likérů Radico Khaitan uvedl ve státě Karnátaka na trh svou whiskey značky Triple Eight v šestivrstvém aseptickém obalu o objemech 90 a 180 ml ozdobeném ražbou fólií, který vyrábí společnost UFlex-Asepto. Působivá ražba zlatou fólií na obalu černé barvy je skvělým lákadlem pro zákazníky na regálech obchodů, obal navíc skvěle uchová kvalitní příchutě. Ašvani Kumar Šarma, prezident a generální ředitel, UFlex-Asepto: „Podstatnou vlastností je ochrana proti padělání, což je pro výrobce alkoholu vážný problém.“ Amar Sinha, výrobní ředitel, Radico Khaitan: „Vůbec poprvé se nějaký výrobce alkoholických nápojů odvážil nasadit ražbu fólií v oblasti aseptického balení.“
UFlex, největší nadnárodní zpracovatel měkkých obalů v Indii a první indický výrobce aseptických obalů na tekutiny vůbec, zdvojnásobil svou kapacitu z 3,5 na 7 mld. kusů obalů ročně. Investice do druhé, na zakázku postavené tiskové linky Intro od společnosti Heidelberg Web Carton Converting pro závod Asepto v Sanandu je součástí větší strategie s ambicí rozšířit jeho globální zastoupení. Intro je flexografický stroj pro potisk pásu šířky 1 320 mm sedmi barvami rychlostí 500 m/min, a to na všechny obalové materiály, jež Asepto zpracovává.