Rum Bacardi má přímo potištěnou lahev
Značka rumu Bacardi využila služby O-I: Expressions a digitální tiskovou technologii v německé tiskárně Dekron a nechala si vyrobit propagační omezenou edici lahví přímo potištěných organickými barvami („direct-to-bottle“), jimiž nahradila obvyklou rukávovou etiketu. Tím klesá spotřeba plastů a na regálu vynikne celoplošná barevná dekorace z palmových listů a tropických květů. Díky selektivní aplikaci designových prvků v O-I: Expressions Relief na obrázek netopýra, název značky, vybrané listy a květy také přibyl hmatový dojem. A prostřednictvím Snapcodu na lahvi lze odemknout rozšířenou realitu a Snapchat Lens. Lahev obsahuje řadu rumů Carta Blanca a v průběhu roku 2020 bude uvedena na osm trhů: v červenci v Rakousku, Itálii a Dánsku a ve druhé vlně na předvánoční trh v Německu, Irsku, Chorvatsku, Rumunsku a na Slovensku.
Simone Kockelmannová, marketingová manažerka, Bacardi Europe: „Interaktivní prvky přenesou spotřebitele do vlasti Bacardi, na pobřeží Karibiku.“
Melianthe Leemanová, vedoucí globálních inovací, O-I: „Zde se ukazuje, jak významné začínají být omezené edice pro zachování vztahu značky se zákazníky. O-I: Expressions byla nadšeně přijata zpracovateli vína a my věříme, že je to stejně žádoucí řešení i pro značky lihovin.“