Ocenění Andalusian skincare

Andaluz Skincare získal za svůj obal různá ocenění, včetně Zvláštní ceny za obal (Olive Oil 2020 Awards) na mezinárodním veletrhu olivových olejů a Bronzovou „Design Award 2020“, udělené na prestižní celosvětové soutěži o nejlepší design.

Rebekah Pantaleónová, tvůrce značky Andaluz Skincare, chtěla svěží moderní vzhled obalu, se začleněním prvků klasického designu andaluské architektury a současně i motivy andaluské flóry. Design, který má své hluboké kořeny v Andalusii, moderním způsobem vytvořil silné spojení se značkou a názvem Andalusian. S těmito motivy začal vyvíjet novou balicí linku pro své 100% ekologicky udržitelné a ekologické produkty.

Inspiroval se starodávnými dlaždicemi, které pokrývají různé sály paláce Alhambra v Granadě, který se právem řadí mezi sedm divů světa. Jeho geometrie, symetrie, jednoduchost, barvy a organické zobrazení odpovídají idiosynkrazii Andaluz Skincare.

Původní pigmenty barev dlaždic (modrá, zelená, medová, bílá, červená, oranžová a černá), které byly vyrobeny ve 13. století, byly extrahovány z přírodních minerálů jako symbolické znázornění přírody. Na základě této myšlenky se Rebekah Pantaleónová rozhodla sladit barevnou paletu s produkty značky: žlutá/medová pro citron, kobaltová modř pro levandule atd.

Rebekah Pantaléonová a Jason Bourguinon, umělec a designér, vybrali motivy, které se spojují s přírodou, květinami a geometrickými tvary, připomínající andaluskou krajinu.