Prodejní displej roku pro skupinu STI

Kromě dvou zlatých cen, jedné stříbrné a bronzové obdržela společnost STI také ocenění displej roku v kategorii „Temporary Display“ v soutěži POPAI Award pro Velkou Británii a Irsko. Britská dceřiná společnost skupiny STI oslavila spolu se svými zákazníky vynikající výsledek. Zlato a speciální ocenění obdržel displej Monster pro Ferrero. Odborná porota ocenila praktické a nákladově efektivní funkce a na druhé straně velký 3D efekt. Displej Monster pro dětské výrobky Ferrero je dodáván na plocho, je snadno sestavitelný a s 3D poutačem, který přitáhne pozornost.

Druhou zlatou cenu Popai získala společnost Kärcher. Díky stabilitě a jednoduchému designu a vzhledu s jasně žlutou barvou se stal vítězem v kategorii Dům a zahrada.

Stříbrnou cenu získal POS displej Unilever Tresemmé pro nový výrobek péče o vlasy. Displej získal cenu v kategorii kosmetika a krása. Porota ocenila, že přebytečný byl použit ke stabilizaci konstrukce těla displeje.

Tým společnosti STI vytvořil reklamní banner Vita Coca pro navození pocitu jako na dovolené v Karibiku. Reklamu využívá řetězec ekologických supermarketů Whole Foods k výzdobě výloh pro zlepšení pocitu svých zákazníků. Spojením okenních nálepek, vzpřímených a závěsných dekorativních prvků vyústila v působivou 3D prezentaci a byla porotou Popai oceněna bronzem.