Olay testuje prodej náhradních náplní pleťového krému

Společnost Procter & Gamble bude od října do konce roku zkoušet připravenost zákazníků na prodej hydratačního pleťového krému Olay Regenerist Whip také v podobě náhradní náplně v kapsli. Jedná se o další příspěvek k boji proti plastovému odpadu v kosmetickém průmyslu. Během testu si budou spotřebitelé moct koupit balíček obsahující jednu plnou dózu krému a jednu náhradní náplň v kapsli, která do ní přesně zapadá. Tento balíček bude distribuován a prodáván v obalu ze 100% recyklovaného papíru bez vnější kartonové skládačky, aby se dále omezilo použití lepenky. Kapsle má být z polypropylenu, který lze recyklovat. Balíček se bude prodávat přes Olay.com v USA a Velké Británii a u vybraných obchodníků online, cena ještě není stanovena. Výrobce doufá, že zjistí více o tom, jak spotřebitelé reagují na opakovaně plnitelné kosmetické výrobky, např. zda se jim nápad líbí a zda je konstrukce Olay intuitivní. Časem se náhradní náplně budou prodávat samostatně. Pokud bude nápad akceptován a podstatná část výroby (tj. 5 mil. kusů) přejde z dóz na náhradní kapsle, mohlo by se uspořit přes 450 t plastu.