Nové efekty pro zvýraznění nápojových plechovek v místě prodeje
Společnost Crown Bevcan Europe & Middle East, obchodní jednotka společnosti Crown Holdings, poprvé představila na veletrhu BrauBeviale 2018 nové zpracovatelské efekty. Podle výrobce jsou tyto efekty součásti portfolia „barevného světa“, který by měl poskytovat značkám více volnosti pokud jde o funkčnost a kreativitu a více je diferencovat v místě prodeje. MattTactile a TactileEdge jsou dva nové efekty. Jedná se o rozšíření zušlechťovacích nabídek společnosti, které je možné provádět s velmi nízkou spotřebou energie a bez ztráty výrobní rychlosti. Dalšími novými efekty jsou vysoký lesk Mirror Glos, Frost pro orosený vzhled plechovek a Sparkle, které dávají plechovkám jiskru a proto jsou ideálními zušlechťovacími prvky pro prémiové obaly,
Kromě toho firma představila svou technologii reaktivních barev Reactinks. Kombinuje čtyři barvy do jedné, které mohou reagovat barevnou změnou na určité vlivy. Jedná se o teplotu a sluneční světlo. Spotřebitelé mohou vždy vidět, kolik jejich studeného nápoje je ještě v plechovce. Dokonce i když je plechovka držena v ruce, barva se mění v bodech kontaktu.
Další novinkou je zušlechtění Emprint, kterým se vytváří mikroražba na povrchu plechovky. Tato technologie umožňuje vytvářet vysoce kvalitní hmatové efekty nebo jednoduše udělat plechovku šikovnou do ruky. Kromě toho je možné tím zdůraznit vybrané prvky designu. Pro design nápojových plechovek se otevírají nové možnosti, neboť je možné realizovat matné, lesklé nebo 3D efekt.