Americký veletrh Print United musel změnit název

Association for Suppliers of Printing, Publishing, and Converting Technologies, podnikající pod názvem Sdružení pro tiskové techniky (dříve NPES), majitel veletrhů Print a Graph Expo, podala žalobu proti Specialty Graphic Imaging Association (profesní organizace odborníků v průmyslovém, grafickém, textilním, oděvním, obalovém ad. tisku) a NAPCO Media (společnost pořádající eventy, kurzy e-vzdělávání apod. V oborech polygrafie, obaly, publikování, marketing, maloobchod, propagační předměty ad.), majitelům portálu Printing Impressions, za porušení práv k ochranné známce a nefér konkurenční praktiky pro použití názvu veletrhu Print United. SGIA a NAPCO vinu odmítají, ale pro zachování přátelských vztahů změnily jeho název na Printing United. 
Printing United se bude v roce 2019 konat 23.–25. října v Dallasu – téměř souběžně s veletrhem Print 19 (3.–5. říjen, Chicago). Koncepčně vychází z původního veletrhu SGIA Expo se širokým záběrem, měl by být o současných hlavních trendech, které ovlivňují polygrafii, „pod jednou střechou“ by měl shromáždit tiskové a dokončovací techniky pro oděvní, obalový, publikační, zakázkový a průmyslový tisk.