Bezdotykové vaření

Britský maloobchodní řetězec Sainsbury’s zavádí prodej kuřecího masa zabaleného tak, aby se ho spotřebitel při přípravě nemusel vůbec dotknout, jenom obal roztrhne a obsah vyklopí do pánve. Plastový doypack připravil supermarket na základě výsledků ankety, která odhalila, že nakupující do 35 let, tzv. mileniálové, pociťují velikou úzkost, když se od nich očekává, že by měli manipulovat se syrovým masem. V moderované skupinové diskusi jedna žena vysloveně řekla, že než dá kuře vařit, postříká ho antibakteriálním sprejem. Jedním z důvodů štítivosti, které generace Y uvádí, je strach z kontaminace bakteriemi, jako je např. Campylobacter, což je velký strašák mezi potravinovými nákazami posledních let. Během krátké doby vyvinuly obaly k boji s bakteriemi mj. britské obalářské společnosti Parkside a Skymark, řešení Sainsbury’s vzdaluje spotřebitele od syrového masa ještě více.