Milka oživuje zapomenutou tradici Vajíčkobraní

Milka oživuje zapomenutou tradici Vajíčkobraní

Oblíbená jemná čokoláda Milka vybízí v letošní kampani spotřebitele k hravému pojetí Velikonoc se znovuobjevenou tradicí hledání vajíček.
Značka čokoládových pochoutek Milka znovuobjevuje v letošní velikonoční kampani v našich krajích tak trochu zapomenutou tradici Vajíčkobraní. Na webových stránkách vajickobrani.cz oživuje zajíčka, který přináší dětem velikonoční vajíčka a další pamlsky, a řadou kreativních tipů a návodů nabádá širokou veřejnost k uspořádání této hravé tradice. Součástí kampaně bude i soutěž o velikonoční produkty Milka. Ideu této hravé tradice podpoří i influenceři, v Čechách to bude mladá cestovatelská rodina Šiklových, která na instragramu zveřejňuje své příspěvky pod účtem Thesikls.

O společnosti Mondelēz Czech Republic
Společnost Mondelēz Czech Republic s.r.o. je součástí skupiny společností Mondelēz International, která je předním světovým výrobcem cukrovinek a pečených produktů. Skupina v současné době zaměstnává více než 80 tisíc zaměstnanců a své výrobky prodává ve 150 zemích světa. Mezi její nejznámější značky patří čokoláda Milka a Cadbury, sušenky Oreo a LU nebo žvýkačky Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří značky BeBe Dobré ráno, Opavia, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky či TUC. Mondelēz International je v České republice a na Slovensku jedničkou ve výrobě cukrovinek a pečených produktů. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí. Obchodní zastoupení firmy zde prodává 500 produktů pod 16 značkami.