Page 47 - Packaging 3/2021
P. 47

VELETRHY / DRUPA
    Rapida středoformátových ofsetových strojů Koenig & Bauer Sheetfed.
V rámci své přednášky v Conference Area hovořili specialisté Koenig & Bauer o tom, jak zasíťováním strojů, nasazením umělé inteligence a dal- šími datovými činnostmi mohou tiskárny ještě účinněji přizpůsobovat- své procesy.
„Raději bychom se byli s našimi zákaz- níky setkali osobně,“ shrnula účast Koenig & Bauer Dagmar Ringelová, vedoucí firemní komunikace a mar- ketingu u této firmy. „Po prvním odsunutí veletrhu drupa v minulém roce si však pandemie vyžádala alternativní cestu pro produktové prezentace, diskuse a výměnu informací v branži i v roce 2021. Pevně věříme, že s našimi živými ukázkami, přednáškou i panelovou dis- kusí přinesli naši kolegové na obrazovku trochu pocitu toho pravého veletrhu,“ dodala Dagmar Ringelová.
Příspěvek Koenig & Bauer ze sekce Websessions můžete sledovat na ka- nálu YouTube.
Marbach live stream
Zástupci společnosti Marbach v live streamu hovořili o řešení Connect | M. „Connect | M“ společnosti Marbach
je jednoduché softwarové řešení pro správu nástrojů a sledování výko-
nu. Velkou výhodou je nezávislost na značce nebo stáří vysekávacích strojů, což nabízí zpracovatelům maximální flexibilitu. Stroje jsou vy- baveny dalším hardwarem, jako jsou senzory a kamery, zatímco nástroje dostávají kód, podle kterého je lze rozpoznat a spravovat. Výsledkem je hodnocení výkonu, data specifická pro danou úlohu vč. výkresů CAD, údržba nástrojů, historie objednávek, zadávání opakovaných objednávek
a další.
Mimaki uvedl na trh inovativní řešení pro trh s potiskem kůže Mimaki Europe, přední výrobce inkoustových tiskáren a řezacích systémů, představil tiskárnu Mimaki SUJV-160. Jedná se o novou, vyso-
ce kvalitní inkoustovou tiskárnu určenou k realistické reprodukci textury přírodní a umělé kůže. Nová širokoformátová solventní UV in- koustová tiskárna, která je již k dis- pozici zákazníkům, má šířku tisku až 1 610 mm, takže je vhodná pro zdobení kožených módních doplň-
ků, nábytku nebo dokonce interiérů automobilů. Nové řešení je výsledkem vynalézavosti a špičkové technolo- gie dvou lídrů na trhu – zkušeností společnosti Mimaki s tiskem a tech- nologie inkoustů Fujifilm UVIQUE. UV inkoust SU200, vyvinutý společ- ností Fujifilm a prodávaný výhrad- ně společností Mimaki, poskytuje
v tenké vrstvě výjimečnou flexibilitu, roztažitelnost a vynikající odolnost proti poškrábání.
Esko spustilo AVT iCenter
k digitalizaci a připojení standardů kontroly tisku
Esko iCenter je cloudová platforma, která umožňuje zpracovatelům etiket snadno a efektivně spravovat a kon- trolovat standardy kvality a výroby napříč úlohami, tiskovým zařízením, směnami a pracovišti. Při použití iCenter integrovaného s Esko Auto- mation Engine a automatizovanými inline inspekčními řešeními Helios jsou standardy kvality inspekce definovány jednorázově a automa- ticky využívány v průběhu procesu ke každé zakázce.
Benny Landa stále útočí se svým nanografickým tiskem
Landa Digital Printing vyrábí tiskové stroje Nanographic Printing, které kombinují všestrannost digitálu
s vysokou kvalitou a rychlostí ofsetu a přetvářejí tak komerční tisk, obaly, POP/POS i celé vydavatelské trhy. Nanography je digitální technologie,
která nabízí tiskovým podnikům nová řešení pro dnešní rychle se mě- nící požadavky trhu a bezproblémově zapadá do stávajících produkčních prostředí.
Kyocera předvedla inovaci inkoustového tisku
Kyocera se veletrhu zúčastnila se svou vlajkovou lodí inkoustových produkčních tiskových zařízení, se strojem TASKalfa Pro 15000c. Oblast produkčního tisku předsta- vuje pro společnost Kyocera jednu
ze základních součástí strategického plánování, proto tato událost pro ni byla mezníkem v zaměření podniká- ní do této oblasti, kde se chce nadále rozvíjet.
Kyocera představila technologii TASKalfa Pro 15000c na webinářích „Archový inkoustový tisk: Perfektní volba pro transakční tisk“ a „Inkous- tová technologie Kyocera: Zvýšení produktivity v direct mailu“. Manažer produkčního tisku, Marcel Ebben- horst, prezentoval snadné použití, výkonnost a kvalitu, kterých lze
s tímto produkčním strojem dosáh- nout, a vysvětlil, jak pomůže zlepšit produktivitu podniků různých za- měření i velikostí. Marcel Ebbenhorst podrobně popsal zejména výhody direct mailu pro individuální komu- nikaci se zákazníky, a také vysvětlil, jak kvalitní tisk a atraktivní materiá- ly pomohou propagaci značky. Díky kvalitě inkoustového tisku dosahova- né zařízením TASKalfa Pro 15000c
 PACKAGING 3/2021 47








































































   45   46   47   48   49