News archive

Page 1 of 87   Následující stránka   Poslední stránka

FiliGrade otestuje identifikaci plastů podle vodoznaků

FiliGrade otestuje identifikaci plastů podle vodoznaků

Protože spotřebitelé žádají stále více informací o výrobcích, návrháři obalů často bojují s tím, aby je všechny zapracovali, ale zároveň zachovali obal jednoduchý a vizuálně přitažlivý.

Model Young Package: letos „Nejlepší zážitek z rozbalování“

Model Young Package: letos „Nejlepší zážitek z rozbalování“

Právě dnes, 20. května je deadline dalšího ročníku unikátní soutěže Model Young Package, kterou organizuje CZECHDESIGN pro společnost Model Obaly, a. s. Mezinárodní soutěž obalového designu pro studenty i designéry...

Společnost Zetes pomáhá v boji proti nelegálním zdrojům tabákových výrobků

Společnost Zetes pomáhá v boji proti nelegálním zdrojům tabákových výrobků

Přední výrobci tabákových produktů spolupracují se společností Zetes na tom, aby jejich dodavatelské řetězce plnily novou směrnici TPD (Tobacco Products Directive) a pomáhaly potírat nelegální obchody.

Třicet společností vytvořilo globální sdružení proti plastovému odpadu v životním prostředí

Třicet společností vytvořilo globální sdružení proti plastovému odpadu v životním prostředí

Třicet společností založilo celosvětovou alianci, která má za cíl snižovat množství plastového odpadu v životním prostředí, především ve světových oceánech. Alliance to End Plastic Waste (AEPW)...

Papírová brčka

Papírová brčka

Společnost Huhtamaki vyvinula papírová brčka pro pití studených nápojů. Podle společnosti jsou nová brčka na pití tvořena vlákny získanými z udržitelných lesních ploch.

Češi vytvořili v třídění odpadů nový rekord

Češi vytvořili v třídění odpadů nový rekord

V roce 2018 vytřídil každý obyvatel ČR do barevných kontejnerů 49 kilogramů odpadu.
Češi dali jasně najevo, že jim osud vyprodukovaného odpadu není lhostejný a že třídit odpad je pro ně samozřejmostí. V roce 2018 se tak znovu protřídili k novému tuzemskému rekordu...

Soutěž Marketér roku 2018 – finále se blíží

Soutěž Marketér roku 2018 – finále se blíží

Krásný měsíc květen je opět zde a s ním i slavnostní chvíle, kdy jsou pravidelně vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku.

Nová éra digitálního potisku plechovek

Nová éra digitálního potisku plechovek

Čínská společnost SLAC Precision Equipment uvedla na trh svou novou digitální tiskárnu SC-DCP-B2006, která prý představuje revoluci v potisku plechovek...

Nový kovový UV inkoust

Nový kovový UV inkoust

Společnost Mimaki Europe uvedla v únoru 2019 na trh nový UV-vytvrzovaný kovový inkoust MUH-100-SI. S novým UV tiskovým inkoustem lze realizovat různé dekorativní textury...

Věřte, nevěřte

Věřte, nevěřte

Start-up Stixfresh ze Seattlu se pokouší zabránit plýtvání potravinami prostřednictvím nálepky, o níž prohlašuje, že udrží ovoce čerstvé až o 14 dní déle.

Page 1 of 87   Následující stránka   Poslední stránka