News – latest news

Page 1 of 10   Následující stránka   Poslední stránka

I OSN uznává, že v označování plastů je zmatek

I OSN uznává, že v označování plastů je zmatek

V průzkumu označování plastových obalů určených k recyklaci nebo kompostování apod., který zpracoval Program OSN pro životní prostředí, asociace spotřebitelských organizací Consumers International a síť partnerů One Planet, dostalo 20 % ze 30 hodnocených celosvětově používaných symbolů od oslovených odborníků záporné hodnocení.

Společnost Heidelberg odvolává účast na veletrhu drupa 2021

Společnost Heidelberg odvolává účast na veletrhu drupa 2021

Covid-19 urychlil posun směrem k digitálním a místním událostem. Přestože neexistuje způsob, jak zjistit, jaký dopad bude mít pandemie koronaviru příští rok, Heidelberg musel učinit bezprostřední rozhodnutí. Společnost se proto rozhodla, že se příští rok nezúčastní mezinárodních veletrhů a proto se nezúčastní ani drupy.

Společnost Koenig & Bauer a veletrh drupa

Společnost Koenig & Bauer a veletrh drupa

Koenig & Bauer potvrzuje svůj závazek zúčastnit se největšího průmyslového veletrhu na světě, který byl odložen na duben 2021. Expozici společnosti naleznete v hale č. 16. Je však třeba zmínit, že v polovině června uspořádala společnost Koenig & Bauer virtuální představení svých novinek, které plánovala předvést na letošní drupě.

Společnost ENGEL se rozhodla, že se nezúčastní letošního veletrhu Fakuma 2020

Společnost ENGEL se rozhodla, že se nezúčastní letošního veletrhu Fakuma 2020

Společnost ENGEL se letos aktivně nezúčastní Fakumy obvyklým způsobem, tj. svou expozicí na veletrhu. Správní rada učinila toto rozhodnutí s ohledem na nepředvídatelný další vývoj pandemie Covid-19.

Ocenění Andalusian skincare

Ocenění Andalusian skincare

Andaluz Skincare získal za svůj obal různá ocenění, včetně Zvláštní ceny za obal (Olive Oil 2020 Awards) na mezinárodním veletrhu olivových olejů a Bronzovou „Design Award 2020“, udělené na prestižní celosvětové soutěži o nejlepší design.

Cena pro Batllegroup za limitované vydání Licor 43

Cena pro Batllegroup za limitované vydání Licor 43

Licor 43 (Zamora Company) je španělský likér prodávaný ve více než 60 zemích, jehož receptura obsahuje 43 přírodních ingrediencí. Pro limitovanou edici Made of Spain 2019 vytvořil Batllegroup design, který vzdává hold kreativitě a španělskému řemeslnému umění. Výchozím motivem jsou vzory na dlaždicích z Madridu, které vytvářejí odlišný design díky úpravám různých detailů a jejich natočení.

Igepa a její nový showroom v Praze

Igepa a její nový showroom v Praze

Po koronavirovém odkladu se na začátku června otevřely dveře do nového showroomu společnosti Igepa.

MSV letos nebude!

MSV letos nebude!

Podle informací z webových stránek společnosti Veletrhy Brno, tradiční Mezinárodní strojírenský veletrh pořádaný od roku 1959 se letos na brněnském výstavišti neuskuteční. Představenstvo společnosti o tom rozhodlo na základě důkladného zvážení všech faktorů a rizik spojených s konáním veletrhu včetně vyhodnocení aktuálních pravidel pro konání veletrhů a hromadných akcí.

Cardbox Packaging začíná uvádět na trh sadu nových udržitelných laků

Cardbox Packaging začíná uvádět na trh sadu nových udržitelných laků

Ve společnosti Cardbox Packaging mají jasnou vizi o své úloze v oběhové ekonomice, a proto vytváří cestu pro výrobky, které jsou šetrné k našemu životnímu prostředí. Od poloviny roku 2018 vyvíjí novou udržitelnou řadu laků, aby nabídli alternativní druhy obalů v potravinářském průmyslu.

Image a firemní identita: knížka, která vám nesmí chybět

Image a firemní identita: knížka, která vám nesmí chybět

Jde o nové vydání základní české knihy o image, které je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.

Page 1 of 10   Následující stránka   Poslední stránka

Navigation

News archive