Společnost Amcor představuje řadu PET lahví připravených pro e-shop

Společnost Amcor představuje řadu PET lahví připravených pro e-shop

Amcor navrhl ucelenou rodinu PET lahví, které umožňují spolutvůrcům splňovat náročné požadavky na balení vhodné pro elektronické obchodování. PET lahve OmniPack zvyšují ložnou kapacitu a snižují prostoje tím, že mají stejný průměr láhve se stejným povrchem – mění se pouze výška – aby se přizpůsobily měnícím se objemům náplně. Globální dodavatel plastových obalů, vhodných pro dresingy a omáčky, také identifikuje dezinfekci rukou jako klíčovou aplikaci pro PET lahve OmniPack uprostřed probíhající pandemie koronavirů.

„Naši zákazníci chtějí obaly připravené pro elektronický obchod,“ vysvětluje Greg Rosati, viceprezident pro marketing společnosti Amcor. „S balením OmniPack naše společnost Amcor optimalizuje komercializaci a pomáhá společnostem rychleji převádět produkty z konceptu do nákupního košíku. Dodavatelský řetězec pro elektronický obchod se rychle mění a korporátní značky a obchodníci vyžadují obaly, které stačí tempu a zároveň bezezbytku vyhovijí tomuto distribučnímu kanálu," tvrdí G. Rosati.

Malé a střední korporátní značky se specializovanými produkty zjistily, že elektronický obchod umožňuje jejich další růst. Mezi nejaktivnější zákazníky v elektronickém obchodování patří mladší spotřebitelé, kteří nové značky a produkty zkoumají a testují. Zároveň došlo k posunu, jak jsou výrobky baleny. Například není neobvyklé, že se salátový dresink balí do nápojových lahví nebo olivový olej do lahví na víno.

Flexibilita pro co-packery
Amcor věří, že baliči co-pakingu mají jedinečnou možnost uspokojit potřebu optimalizovaného balení pro elektronického obchodování, neboť poskytují flexibilitu, šikovnost a vynalézavost. Agilní co-pakingy stále více hrají klíčovou roli v elektronickém obchodování, neboť vkládaly do obalů produkty pro více zákazníků v různých velikostech a provedeních. To ale znamená několik změn v plnicí lince, což má za následek sníženou kapacitu a prostoje, místo aby linka plynule jela.

OmniPack maximalizuje operace a poskytuje flexibilitu pro co-packery. Řada PET lahví je dodávána ve velikostech 8, 10 a 12 OZ s povrchovou úpravou 38 mm, která přijímá uzávěry s kontinuálním závitem nebo nápojem. Protože všechny kontejnery mají stejnou stopu, může co-packer přidat novou velikost nebo rychle přepnout z jedné velikosti na druhou bez úpravy vodicích kolejnic nebo jiných proměnných, které vyžadují čas a práci. Jediným nastavením je výška obalu, půdorys zůstává.

„Díky stejné stopě se redukce prostojů pohybují od 10-20 procent, v závislosti na délce a rychlosti výrobní linky,“ říká Al Pizzuti, marketingový manažer, Food Segment v Amcor.

Kontejnery OmniPack schválené společností Amazon výrazně snižují nebo eliminují potřebu sekundárního balení a splňují požadavky Amazonu na předběžný obal (PFP). Splňují požadavky ISTA6, eliminují poškození a ztrátu produktu a minimalizují náklady na dopravu.

„Mezinárodní asociace pro bezpečný tranzit je regulační agentura třetí strany, která vyvinula zavedený protokol pro distribuci balených produktů. Protokoly ISTA6 jsou založeny na simulovaných scénářích, jako jsou vibrace a kapky, které odrážejí širokou škálu dodavatelských řetězců elektronického obchodování. Kontejnery byly validovány během testování v laboratořích certifikovaných společností Amcor v ISTA v Manchesteru, Michigan, USA,“ říká Al Pizzuti.

„Všechny tři kontejnery OmniPack splňují požadavky Amazonu na PFP (Prep Free Packaging). Kontejner, který splňuje požadavky ISTA-6, může být dodáván v „amazonské“ krabici bez sekundárního balení. Ostatní kontejnery by musely být zabaleny do sekundární krabice, která je pak zabalena do „amazonky“. Existují i jiné scénáře, ale nakonec přejdete od vyžadování dvou sad vnějšího balení k jednomu s produktem kvalifikovaným ISTA-6,“ vysvětluje Al Pizzuti.

Lahve OminPack jsou nyní k dispozici zákazníkům pro účely úpravy linky.

Kontejner pro boj
s klíčovými aplikacemi COVID-19 OmniPack zahrnuje salátové dresingy, omáčky na vaření, omáčky na grilování a další speciální omáčky, jako jsou chilli a sója. Ruční dezinfekční prostředek se také objevil jako další rostoucí aplikace ke splnění zvýšené poptávky během pandemie coronavirus.

„S nedávným vzestupem dodávek do e-shopů v důsledku COVID-19 kontejnery OmniPack představují mnoho nových příležitostí pro balení řady produktů pro spotřebitele," uzavírá Al Pizzuti.

Amcor zkoumal dopad elektronického obchodování na nákupy čerstvých potravin v celé Evropě a očekává, že trh s potravinami online poroste do roku 2023 o 66 procent. Zpráva ukazuje, že spotřebitelé se při pandemii COVID-19 mnohem více spoléhají na elektronický nákup, ačkoli tento trend byl zazamenán již před krizí.