Handy Capsule přináší módní pohodlí pro hygienu na cestách

Handy Capsule přináší módní pohodlí pro hygienu na cestách

Koronavirová pandemie inspirovala vynález moderní, ale přesto kompaktní sanitační soupravy na cesty. Hliníkové pozdro typu Handy Capsule, která nahrazuje konvenční pouzdro na make-up, se nazývá Handy Capsule. Je přizpůsobena, aby vytvořila prostor pro jednorázovou roušku, prostředek na dezinfekci rukou, sticker na teplotu a alkoholové ubrousky – čtyři hlavní zdravotní a hygienické potřeby, po kterých je nyní zvýšená poptávka. Handy Capsule je určena nejen pro posílení pozitivních bezpečnostních hygienických návyků v průběhu pandemie, ale také posiluje trvalé hygienicky uvědomělé chování v budoucnosti. 

Souprava je 12,5 cm × 9 cm × 2,5 cm, je tedy funkční a snadno přenosná. Čtyři sáčky také umožňují pravidelné změny role čtyř základních zásob. Magnetická spona umožňuje snadné otevírání a zavírání a zároveň zajišťuje, že se jeho obsah nevysype. Postranní smyčka (ouško) umožňuje rychlé uchopení a sklouznutí po popruhu batohu. 

Cílem soupravy je podporovat pozitivní hygienické a hygienické návyky. Handy Capsule se zrodil z myšlenky, že jeho moderní a elegantní design pomůže základním hygienickým výrobkům získat širokou pozornost, kterou potřebují k podpoře lepších návyků v oblasti veřejného zdraví. „Když se zdravotnické potřeby stávají modernějšími a krásnějšími podle každodenních potřeb, bude jazyk dodávání relativnější," říká Kiran Zhu, designér Handy Capsule a zakladatel designové značky Ziinlife se sídlem v Šanghaji. 

Kiran Zhu zdůrazňuje, že výrobky veřejného zdraví mohou nést negativní konotace, protože jsou často prezentovány jako odvrácení nežádoucích zdravotních rizik. Tento nový formát však odlehčuje vážné vnímání sanitačních produktů.

„Prostřednictvím tohoto produktu doufáme, že zavedeme nový jazyk pro komunikaci s veřejností, který je jemný a snadno pochopitelný. Je velmi důležité najít denní „spojovací bod“ s veřejností. Lidé budou ochotni za ně platit a mohou je používat spontánně a dobrovolně. Chceme změnit dobrý zvyk v oblasti veřejného zdraví na trend,“ tvrdí K. Zhu. 

Když válka proti COVID-19 zuří, Lifestyle Packaging navrhl novou inovaci: dávkovací mechanismus pro  ruční dezinfekci rukou na bázi alkoholu Snappd.