Koncept ‚Krmelcovník‘ vítězí v letošní soutěži POPAI CE Awards

Koncept ‚Krmelcovník‘ vítězí v letošní soutěži POPAI CE Awards

Ekologický displej z produkce POS/POP centra závodu THIMM pack’n’display ve Všetatech zabodoval v letošní soutěži POPAI CE Awards hned dvakrát. Koncept ‚Krmelcovník‘ na bezobalový prodej produktů Biopekárny Zemanka zvítězil v kategorii „Tradiční POP prostředky – ekologické koncepce“ a „Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru“. Slavnostní předávání proběhlo 21. listopadu na galavečeru v Praze.
Pod názvem ‚Krmelcovník‘ se skrývá ekologický, udržitelný displej z vlnité lepenky vyvinutý pro bezobalový prodej výrobků Biopekárny Zemanka. Skládá se z menších, samostatných jednotek – krmelců, ve kterých jsou volně umístěny nebalené sušenky, připravené k odběru. Designéři z THIMM navrhli konstrukci krmelce tak, aby byl minimalizován přístup vzduchu i nečistot dovnitř obalu, což je důležité pro hygienické a bezpečné balení zboží. Každý krmelec tvoří dva díly: vnější plášť, který je dlouhodobě vystaven u prodejce, a vnitřní, náhradní náplň, vyrobená z certifikované vlnité lepenky foodWave®, určené pro přímý styk s potravinami. V dolní části krmelce je velmi odolný, výklopný mechanismus pro pohodlné odebírání zboží.
Výdejní prostor výrobků je zakryt víkem, které zboží chrání před znečištěním. Displejový koncept může obsahovat libovolný počet krmelců, které lze po vyprázdnění snadno vyměnit. Vystavený vnější plášť přitom zůstává nezměněn. Prodejce jednoduše zezadu do prázdného vnějšího pláště krmelce vloží náhradní náplň, zepředu otevře výklopný mechanismus, odtrhne perforaci na náplni a krmelec je připraven k použití. Topper ve tvaru střechy je zafixovaný k horní řadě krmelců. Podstavec displeje je vyroben ze speciální voděodolné vlnité lepenky, což prodlužuje životnost celého displeje. Na podstavci je umístěna kapsa pro propagační materiály k nabízenému zboží. Všechny části displeje jsou vyrobeny z ekologické, plně recyklovatelné vlnité lepenky.
Leoš Máslo, projektový manažer POS & POP v THIMM pack’n‘dipslay: „Abychom našim zákazníkům dodali co nejlepší řešení, vkládáme do všech projektů nejen své know-how, ale i srdce. Ocenění POPAI Awards je proto pro náš tým obrovskou pochvalou.“
POPAI AWARDS
POPAI CE je středoevropskou pobočkou světové asociace POPAI a každoročně pořádá soutěž POPAI AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace.

Více na www.thimm.cz