Dokaž, že štítek není jenom značka

Dokaž, že štítek není jenom značka

Společnost RATHGEBER společně s CZECHDESIGN vyhlašuje ideovou soutěž pro designéry Dokaž, že štítek není jenom značka. Společnost si na trhu drží již několik desetiletí stabilní pozici a svým klientům nabízí ty nejmodernější technologie pro výrobu produktových štítků. Zároveň si vedení společnosti stále více uvědomuje, že aby se stala skutečným leaderem a inovátorem v oboru, neobejde se bez pohledu do budoucnosti a bez spolupráce s designéry.
„Prvním krokem k technologické revoluci je právě tato soutěž, ve které hledáme opravdu vizionářské nápady a postupy, které naznačí, kam se můžeme v budoucnosti vydat. Věříme, že naše technologie mohou nabídnout mnohem širší možnosti než jen prostý produktový štítek. Zajímá nás vytváření nových funkcí, hledání nových možností, nebo skládání více funkcí dohromady. Pohled do budoucnosti a vize, která se dívá dál, než na příští sezónu je pro nás důležitý.“ Martin Uhrinec, vedoucí prodeje společnosti RATHGEBER.
Podmínky účasti
Soutěž je vyhlášena jako jednokolová, otevřená a anonymní. Zúčastnit soutěže se může každý designér, student designu či designové studio působící v České republice s maximálně třemi soutěžními návrhy. Soutěžící odevzdá svou soutěžní práci elektronicky, formou soutěžní plachty.
Téma
Zvolte si konkrétní produkt či značku a v návrhu vizualizujte a popište, jak má tento štítek vypadat a jaké funkce plní. Uvažujte o těchto reálných klientech firmy RATHGEBER: elektrické spotřebiče Siemens, automobil AUTO ŠKODA, a. s., sportovní oblečení Adidas, šampaňské Möet, nábytek Jitona, lyže Atomic, dveře SAPELI, produkty kategorie healthcare (zdravotnické prostředky) nebo si vyberte či navrhněte jakýkoli jiný produkt splňující rámec soutěže.
Technologie a materiály
Návrh musí být založen na použití speciálních technologií firmy RATHGEBER.
Doporučujeme soutěžícím pracovat s těmito technologiemi:
Speciální technologie:
CHROMOTION, ROYALPLAST, FLEXXLINE, Parciální embosování. Dále je možné kombinovat výše uvedené i s technologiemi základními.
Základní technologie:
digitální tisk, sítotisk, zpracování řezáním laserem a plotrem
Více o materiálech nejdete na www.jaknastitky.cz
Termíny
Registrační formulář a termín uzávěrky zde https://www.czechdesign.cz/souteze/soutez-pro-designery-dokaz-ze-stitek-neni-jenom-znacka: do 21. listopadu do 18 hodin.
Porota a hodnocení soutěže
Porota bude hodnotit především: inovativnost, kreativitu, vizionářský přístup, celkovou estetickou úroveň předloženého návrhu, zapojení doporučených technologií, kvalitní úroveň zpracování soutěžní plachty. Další doplňující hodnotící kritéria: ekologický aspekt, sociální nebo individuální přínos (řeší potřebu), funkčnost, uveditelnost do praxe.
Složení poroty 
Martin Žampach, produktový designér; Mikuláš Křen, VR Musashi; Jana Vinšová, CEO CZECHDESIGN;
Oľga Königová, zástupce firmy RATHGEBER; Martin Uhrinec, zástupce firmy RATHGEBER.
Ocenění vítězných prací
Odborná porota vybere z přihlášených prací tři vítězné práce, jejich autoři obdrží finanční odměnu v souvislosti s pořadím umístění.
1. místo 50 000 Kč
2. místo 25 000 Kč
3. místo 15 000 Kč
U obzvláště povedených návrhů vyhlašovatel může oslovit autora pro dopracování a realizaci návrhu ve výrobě. V takovém případě bude podepsána licenční smlouva mezi autorem návrhu a vyhlašovatelem soutěže, která stanoví cenu licence a rozsah užití díla. Tato jednání proběhnou za přítomnosti organizátora soutěže.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=7WWxQe08OQM