Etiketa, která se sama překládá do stovky jazyků

Etiketa, která se sama překládá do stovky jazyků

Podle nedávno provedeného průzkumu se Čína brzy stane druhým největším dovozcem vína na světě. Od vývozu australských vín do Číny se do roku 2025 očekává soustavný dvouciferný růst, proto se hledají další užitečné marketingové nástroje, které by toto tempo ještě podpořily. Australský technický startup Third Aurora nabízí platformu Winerytale, která propojuje spotřebitele a vinaře prostřednictvím rozšířené reality, včetně videa, textu a 3D objektů ve virtuálním prostoru. Do roku 2020 chce do této platformy zařadit další technologii – ta by měla nakupujícím umožnit, aby si přečetli etikety napsané v libovolném jazyce. Řešení ukazuje video na stránkách firmy, anglický text se překládá do čínštiny, francouzštiny, ruštiny... Průlomová aplikace překládá více než stovku jazyků. Nový obsah je zapracován do původní etikety a vypadá k nerozeznání od originálu.
Dave Chaffey, specialista na digitální marketing, Third Aurora: „V pozadí pracují dvě technologie. Umělá inteligence čte a překládá obsah a rozšířená realita promítá nový text zpátky na etiketu, přímo před vašima očima. Nejde říct, že se etiketa sama překládá, ve skutečnosti se nemění, nýbrž překlad se promítá pomocí AR, která je ovládána vaším smartphonem.“

OF