Nová výrobková řada „Blueloop“ společnosti Huhtamaki

Nová výrobková řada „Blueloop“ společnosti Huhtamaki

Výrobce potravinářských a nápojových obalů Huhtamaki uvedl na trh novou řadu recyklovatelných obalů z monomateriálů „Blueloop“. Obaly jsou vyrobeny z PP, PE nebo papíru. Podle společnosti Huhtamaki tato řešení také zahrnují nové polyolefinové struktury pro balení kávy, občerstvení, suchých potravin, výrobků pro osobní péči a jiných spotřebních výrobků. Název Blueloop je podle výrobce odvozen od cíle uzavřít výrobní cyklus obalu. Všechny použité materiály by měly být recyklovány a neměly by skončit na skládce. Obalové materiály by proto měly být sebrány, přepracovány a následně zpracovávány na nové produkty. Modrá je značková barva Huhtamaki pro „loop“, který znamená proces v cirkulární ekonomice. „Blueloop je pro nás víc než jen další produktová řada; Je to platforma pro učení a rozvoj,“ říká Michael Hahl, vedoucí oddělení udržitelnosti a strategických inovací. „Klíčem je spolupráce. My jsme spojeni s celým procesním řetězcem od dodavatelů surovin, po recyklaci a naše zákazníky.“ Huhtamaki také chce motivovat balírny potravin a výrobce značek, aby zviditelnili na obalu informace o použitých materiálech a jejich recyklaci. Cílem je nejen usnadnit spotřebitelům orientaci v recyklaci, ale také přispět k image a diferenciaci značky.