Neomezená rozmanitost! Individualizované obaly jsou jedinečné

Neomezená rozmanitost! Individualizované obaly jsou jedinečné

Jako jeden z předních světových výrobců hygienického zboží pro malé děti a dospělé chce společnost Ontex pomocí inovací vytvořit přidanou hodnotu a jasnou diferenciaci v místě prodeje. Společně s dodavatelem obalových řešení, společností THIMM, byl za tímto účelem vyvinut obalový koncept s dvanácti různými tiskovými motivy.
Celá zakázka potisku obalů se realizuje digitální tiskovou technologií, kterou společnost THIMM nabízí díky svému prozatím největšímu tiskovému stroji tohoto typu na světě.
Různé velikosti plenek lze díky různým tiskovým motivům na obalech jasně rozpoznat.
Konkrétně se v tomto případě jedná o uvedení na trh nového sortimentu plenek pro mimina a batolata ve francouzském maloobchodě. „Na jednom workshopu jsme měli možnost ukázat, jakým způsobem lze designem obalu individuálně oslovit zákazníky a zvýšit tak vazbu na značku,“ popisuje Malte Zinnecker, Key Account Manager ve společnosti THIMM. „V návaznosti na to jsme pak diskutovali a vyvíjeli společná řešení.“

Výchozím bodem je problém, který zná snad každý, kdo už někdy plenky kupoval: Plenky jsou k dostání ve více velikostech podle věku dítěte. Rozdíly ale často kvůli jednotným obalům nejsou poznat. Až když doma krabici rozbalíte, zjistíte, že jste koupili špatnou velikost a zboží musíte jít vyměnit. Řešení firmy Ontex: Pro každou ze čtyř nabízených velikostí plenek je na obalu použit jiný motiv. Pro zvýšení univerzálnosti jsou také k dispozici všechny velikosti se třemi různými vzory pozadí. To znamená, že vznikne dvanáct různých tiskových motivů. Digitální tisk společnosti THIMM umožňuje realizovat toto velké množství variací za příznivé náklady. Tiskne se na kvalitní natíraný papír.
„Od našich zákazníků dostáváme velmi mnoho nadšených ohlasů. Přesně této diferenciace jsme chtěli dosáhnout. K tomu nám poskytl perfektní možnosti digitální tisk. Podle toho, jaký motiv je právě na trhu lépe vnímán, můžeme v krátké lhůtě také změnit objednané množství,“ vysvětluje Gaston Carrere, manažer pro obalové materiály ve firmě Ontex, která je předním světovým výrobcem produktů pro dětskou, dámskou hygienu a hygienu pro dospělé. Produkty firmy se vyrábějí, prodávají a distribuují ve více než 110 zemích a Gaston Carrere k tomu dodává: „Počet tiskových motivů je téměř neomezený. Touto metodou lze rovněž velmi dobře realizovat i časově limitované propagační akce.“