Luxe Pack Monaco 2018

Luxe Pack Monaco 2018

Společnost Leonhard Kurz představila návštěvníkům veletrhu Luxe Pack Monaco 2018 spojení obalů s digitálními funkcemi. Představila Black Box (černou krabici) opatřenou etiketou, která je vybavena holografickým designem, serializací a QR kódem. Etiketa je zároveň dekorací, snadno rozpoznatelnou značkou autenticity a těžko kopírovatelnou bariérou. Pod metalizovaným dekorem je skryt čip, který lze číst mobilním telefonem. Metalizace nemá vliv na přenos informací. Firma pomocí černé krabice ukázala, jaké údaje o produktech jsou k dispozici majitelům značek. Ti mají přístup k rozsáhlé databázi, přístup k podpoře slev a možnost instalovat si aplikaci. Získají tím informace o produktu, místě a datu výroby a mohou si ověřit jeho pravost. Aplikace jim v druhém kroku umožní přístup ke speciálním výrobkovým datům, exkluzivním nabídkám a celním preferencím.
Společnost Leonhard Kurz dále prezentovala nově vyvinuté barvy pro horkou ražbu. Návrhářský tým firmy na základě studie životního stylu navrhl pět barev fólií, vyjadřující trendy, emoce, zachycující nálady. Například trend „subresistance“ je charakterizován vzpourou, individualizací a oživením punkové podzemní kultury. Tento trend se projevuje v tvrdých tmavých tónech a maskovacích barvách.



Na veletrhu také poprvé představila třetí edici své kolekce „Box in Box“. Čtyři do sebe vložené krabice byly vyvinuty rovněž na základě aktuální analýzi nových trendů. Krabice představují čtyři společenské proudy. Uvnitř poslední krabice vybalující očekává překvapení, které se zabývá tématem pátého trendu. Krabice znázorňují s jakou tiskovou a dokončovací technologií lze realizovat jednotlivé trendy. Například, trend „The Art of Life“ charakterizovaný fascinací přírodními jevy: Na odpovídající krabici je zobrazen duhový odraz světla a hra barev duhy vyvolané mikro ražbou a třpytivým holografickým designem. Hravé hmatové podněty prohloubené prostřednictvím střídání plochých a zdvižených linek poskytují krabici smyslový zážitek.