Ceny časopisu FlexoTech oslavují dokonalost

Ceny časopisu FlexoTech oslavují dokonalost

 

  • Hlavní cena, sponzoruje Whitmar Publications: Westpak za ICA Kött-Bullar Delikatess (výrok poroty: „jemný stochastický rastr s vynikajícím kontrastem a rozlišením, složitá zakázka s vynikající kvalitou tisku“)



  • Etikety (CMYK), sponzoruje Dantex Group: Label Makers za bílé víno Kakapo New Zealand
  • Etikety (pérovka a autotypie), sponzoruje Cheshire Anilox Technology: Royston Labels za opalovací krém Dark Start
  • Měkké obaly do šíře 800 mm, sponzoruje Fujifilm: Sunshine FPC za obal na belgické vafle
  • Měkké obaly, potisk šíře 801–1 000 mm, sponzoruje Hubergroup UK: Westpak za ICA Kött-Bullar Delikatess
  • Měkké obaly, potiskovaná šíře přes 1 001 mm, sponzoruje KBA-Flexotecnica: Elecster za jogurty Tukuma
  • UV flexografie, papír a lepenka, sponzoruje IST (UK): Coveris za jehněčí kebab Nature’s Glen Moroccan Style
  • Potisk vlnité lepenky (C-vlna a větší), sponzoruje MacDermid Graphics Solutions: Stora Enso Packaging za vodku Stoličná Imported Premium
  • Potisk vlnité lepenky (E- a F-vlna), sponzoruje Bobst: DS Smith Burscough za bonboniéru Cadbury
  • Kombinovaný tisk, sponzoruje Harper Corporation: Reflex Label Plus Keighley za džin Jawbox Classic Dry
  • Nejlepší využití barevného flexotisku s lakem i bez něj, sponzoruje Lohmann Adhesive Tape Systems: Roberts Mart & Co za obal na vařená kuřecí prsa
  • Sáčky a krycí vrstva vlnité lepenky, sponzoruje Uteco Group: Smurfit Kappa CRP za 12kusové balení ležáku Beck
  • Libovolná flexografická zakázka, která byla původně vytištěná jinou technikou, sponzoruje Asahi Photoproducts: Flex-N-Roll za Ambassador Staraya Kelja
  • Digitální výroba etiket a obalů, sponzoruje Xeikon: Ultimate Digital za kampaň s personalizovanými obaly Nestlé KitKat
  • Propagační tisk, sponzoruje Sun Chemical: Saicapack South za propagační ilustrace
  • Inovace, sponzoruje EFIA: Esko za XPS Crystal