Izolovaný bag-in-box s chlazením

Izolovaný bag-in-box s chlazením

Francouzská kartonážka LGR Packaging vyvinula nový typ bag-in-boxu pro spotřebitele, kteří si chtějí vychutnávat studené nápoje mimo domov mnohem déle než jen dvě hodiny po vyjmutí z chladničky. Patentovaný izolovaný Freez-BIB je vyšší bag-in-box s předseknutým otvorem ve dně pro vložení chladicí náplně. Izolovaná část může být integrována do obalu anebo dodána samostatně.

Obalářský portál Packaging Digest vyzpovídal Claudine Poncetovou, marketingovou manažerku, LGR Packaging: „Freez-BIB byl poprvé představen na veletrhu Interpack. Můžeme ho vyrábět v závodech LGR, kde se zpracovávají krabice kašírované papírem potištěným ofsetem (dva závody ve Francii, jeden v Turecku a jeden v Polsku), a distribuuje se po Evropě, Blízkém východě, Africe apod. Obal se skládá z lepenkové krabice, sáčku na produkt, izolace, odnosného ucha a pípy. Výroba může být mechanizována stejně jako u standardního bag-in-boxu. Koncepci lze přizpůsobit všem velikostem a objemům. K dispozici jsou všechny možnosti potisku a dokončování: standardní potisk, matný/lesklý/drip-off/hedvábný lak, ražba fólií za horka, pokovené materiály atp. Někteří zákazníci jej teď plánují vyzkoušet, aby byli připraveni na léto 2018. Koncepce je obzvlášť zajímavá pro reklamní kampaně. Prvotní využití najde u nápojů jako rosé, bílé víno a ovocné šťávy. Myšlenka zní, že maloobchodník prodá bag-in-box s (eventuálně přizpůsobenou) chladicí náplní. Spotřebitel uloží bag-in-box do chladničky, chladicí náplň do mrazáku a před odchodem na party nebo piknik vloží zmrzlou náplň do bag-in-boxu.“